;Då var det dags

Dags att ta upp bloggandet igen kanske...
Det var så längesen att jag varken kommer ihåg eller orkar skriva allt vi gjort men en liten sammanfatttning kanske jag kan åstakomma:

- Vi har gjort klart sovrummet, det blev verkligen jättefint.
- Vi har lagt nytt golv, o nya lister i Julias rum. (superfint där med)
- Bråkat med arbetsförmedlingen.
- Vi har fixat i trädgården, huggt ner alla jobbiga träd.
- Varit på Ullared o blivit ruinerad =)
- Varit på Hockey i Södertälje, Fantastiskt roligt!!
- Börjat med LCHF.
- Varit på Liseberg 3 gånger.
- Varit på Bröllop =)
- Börjat skolan.
- Varit på tre dop.
- Tränat.
- 30 års fest.
- Skrattat massor.
- Plockat mängder av kantareller.
- Slutat med LCHF.
- Varit på Pink.
-

Eh... V har gjort så mycket mer att det e helt galet men kommer inte ihåg allt?!?!
Men jag vet att jag har haft kul i alla fall!

Nu ska jag banne mej börja spara pengar... Förutom att jag ska klara alla kurser jag läser så är det mitt mål att få ta med barnen utomlands. Jag vill till värmen.
Om jag så ska åka själv med barnen så gör jag det. Jag vill verkligen.

Idag har Pontus varit på barnkalas, jag har varit o röstat o nu ska jag laga lite mat!
So long people!


Kommentarer
Postat av: maakee

Äntligen ngt intressant på internet!

2010-09-19 @ 16:52:03
Postat av: Sabina

Äntligen. Som jag har väntat. Blev jätteglad när jag såg att jag missat, inte bara ett, utan tre inlägg. Och på tal om att åka iväg till värmen. Jag kan följa med istället för Putte! :)

Puss.

2010-09-21 @ 13:26:22
Postat av: Svärmor

Jag vill oxå åka med!

2010-09-24 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0