;Pluggandet

tar lite tid...
Jag pluggar ju nu. Digital bildhantering, webbdesign, matte o företagsekonomi B. Det är faktisk jätte roligt och jag e riktigt glad att jag äntligen började.
Lite lättare med företagsekonomin eftersom jag jobbat med det lite grann.
Matten har jag alltid haft jobbigt med, hatar matte men det verkar som om åren gör sitt ;) för nu går det faktiskt lättare än jag trott.
Har gjort två prov o ska snart göra mitt tredje. Jag har fått MVG på båda o nu e kraven från mig själv självklart att jag måste ha det på nästa också!!
Ekvationer... Hua mej!

Pontus har hockeyträning två dagar i veckan o han e super duktig!! Dom hade sin första match i Lördags o dom kämpade på för fullt, motståndarna var tre år äldre så det var e tuff match.
Och på Lördag ska dom till scandinavium o spela i pausen mellan Frölunda o HV71. Det ska bli såååå roligt!
E så stolt över min prins!
Så går han i simskola en dag i veckan också, osså tränar jag två dagar i veckan, som ni förstår e det lite halvknepigt att hinna med allt.
Därför bloggar jag när jag hinner o orkar!

Idag ska jag till skolan och a webbdesign, håller på o gör en hemsida till Putte. Får väl se hur den blir tillslut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0