;Vackert!

Idag har jag varit hemma från jobbet...
Igår med...
Skit tråkigt, men jag har den där förbannade huvudvärket som är helt fruktandsvärd!
Hemsk!
Jag blir galen, jag blir verkligen det! Den stoppar mitt liv!

Lämnade barnen på dagis. Dom har det roligare o bättre på dagis än att vara hemma med mig när jag bara har ont o mår dåligt??
Synd om dom...
Idag när jag hämtade dom skulle jag hämta en såg, körde vilse o fick köra runt solen sken. Och jag insåg hur otroligt vacker det var överallt!
Raps som nästan blommar helt, massa fina små hus, med fina blommor o trädgårdarna, o så kom det en gubbe på en gamal cykel i blå ställ, såg ut som han precis var o mjölkat!
Helt underbart!
Jag älskar våren o sommaren! Jag blir lycklig då!


Kommentarer
Postat av: Lina

Underbart när man stannar upp och ser hur vackert det är ute! Puss!

2010-05-26 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0