;Min cooling!

Ja idag har han äntligen fått göra hål i örat!
Pontus har velat ha det i nästan ett halvår nu, men jag har hela tiden sagt att han får det när han blir sex år.
Idag skulle vi till Torp o köpa present o skor, då sa han, men mamma, jag e ju sex år nu...
Så nu fick han göra det.
Han är jätte stolt!
Min pappa var med, o han bjöd Pontus på glass efteråt, o mig på fika.
Det var riktigt mysigt att fika med pappa!

(Att ta ett normalt kort på Pontus e just nu omöjligt:) Så ni får nöja er med en godisförgiftad övertrött bild! Örhänget syns ju ialla fall!)






Sen shoppade vi lite, jag köpte en väska o en klocka.
Julia fick skor o en klänning, Pontus fick också skor och en leksak i stället för kläder. Han har så otroligt mycket tuffa kläder så det behövde han inte. Men rätt ska vara rätt annars får jag ångest =)

Sen har vi kollat på ett hus idag...
Man kan ju alltid hoppas!

Nu ska jag sova tror jag, för i morgon e det dop för lille Victor. Och Pontus ska på kalas hemma hos Trille. Han har det roligare på barnkalas än på dop...
Så han får en heldag hos Trille imon =)

Undrar om Jossan o Lovisa har kul... Raggar-kul, Hoppas det!
Kraam!



Kommentarer
Postat av: lovisa

hehe det va sa kul=)

2010-06-01 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0