;Världens grymmaste film!!

Eller ja, en av dom grymmaste filmerna jag sett såg jag idag.
Jag trodde den skulle vara as töntig o lite för mycket åt alla håll men det var den inte, den va super bra.
AVATAR!!
Jag o Pontus såg den hos Jossan o Christian.
Pontus såg två timmar, sen somnade han... =))
Jag skulle inte kunna somna i den filmen.

Ville vart ut med pappa o fiskat men det började ju åska o hagla o blixtra o ÖS regna...??
Så det tar vi en annan dag.

Har beställt kläder på HM idag?!?!
Aldrig gjort det, så jag hoppas verkligen att det blir bra nu??
Jag fattade knappt hur man gjorde, e jag helt puckad då eller smart som handlar direkt i affärerna?

Jaja, det ska bli kul o se om det passar för HM storlekar är lite knepiga ibland, eller e det jag som e det? Äsch skit samma.

På Söndag e det dags för dop.
Jag tänkte köpa en lite finare sagobok, hoppas jag hittar den jag vill ha, annars köper jag söta tavlor på Gallerix.
Dom e nämligen så smarta att dom redan talat om vad dom önslar sig, då slipper dom att få 200 tenn grejer, eller fem av varje sak =))

Håller på att fixa vårat sovrum =))))))
Ska bli oerhört kul när det e klart. Jag har hatat vårat sovrum sen vi köpte huset men man kan inte göra allt samtidigt, pengarna har en viss tendens att ta slut då?? Mycket konstigt det där.
Har valt golv, det blir åldrad ek, tapeterna till det blir ljusa, taket ska bli vitt (furu nu) sen vill jag ha vita möbler, tänk romantisk sommar så e det precis det jag vill ha!

Nu ska jag sova så jag e pigg o glad på min lediga dag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0