;Underbara midsommar!

Jag hade en jätte mysig midsommarafton, med allt som hör till som kransen, vädret (emellanåt iaf) massa underbara folk, och maten!
Ååh vad jag har längtat efter den maten. Jag åt o åt o åt, jag e fortfarande mätt =)
Sabina o Elias var också med och de var super kul att antligen träffa dom igen.
Så jag e mycket nöjd med gårdagen!

Pontus tappade sin andra tand idag så nu har han en mega glugg =) Han ser så söt ut.

Det blev ju inget barnkalas i år, vet egentligen inte varför? Men det har o göra med att han var på ett barnkalas varje helg i April o Maj så det var inte så viktigt för honom att ha ett själv.
Han har önskat sig ett Nintendo Ds i evigheters evigheter så nu köpte jag o Putte det till honom istället för barnkalaset.
Åh gissa om det gick hem :)
Han fullständigt älskar det (läs jag med)

Idag tror jag det blir att packa in ungarna i bilen o åka till Lysekil på cruisingen?
Vi får se hur Julia är, hon var vaken länge igår, o hon sover än klockan e halv tio. Så om hon orkar så drar vi nog dit!

Nä nu ska jag göra frukost... Just nu verkar det bara vara jag o Pontus som är intresserade av frukost. Dom andra slappisarna sover  ♥ 

 


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Det var en jättemysig midsommar:) tack för att Ni var med, synd att man inte kunde vara ute på kvällen bara men, men, man kan ju inte få allt. Kramisar!

2010-06-26 @ 17:58:03
Postat av: Sabina

Å gullet. Vi är så glada för att ni var där. Vi har saknat Pontus och Julia så himla mycket. Och jag hoppas för din skull att du ser till så dom kan komma och hälsa på oss i Luleå sen. Puss och kram

2010-06-27 @ 18:03:09
Postat av: Lina

Teza, Teza, Teza... Nu var det en månad sen du bloggade! Skärpning!

2010-07-26 @ 21:23:39
Postat av: alexandra

Fin blogg! följa varandra på bloglovin?:)

2010-08-17 @ 18:30:25
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0