;Tappade tänder o tårta!

I Torsdags fyllde Jossan år, så vi åkte dit o åt en AAAAS go tårta...
En riktigt jordgubbstårta, och jag älskar verkligen jordgubbstårta!
Jossan fick ett svart linne med röda körsbär på, o en turkos sminkväska med ögonskugga, rouge och en foundation.
Hon har nämligen precis kommit på att det e kul o sminka sig =)))

Hon fick massa fint, osså fick hon en cykel?!?!
Så det är inte bara jag o Jossan som delar hjärna det gör även Putte o Christian...??
Så nu ska vi ta oss en tur på våra nya damcyklar hahaha... Oh herre??

Idag tappade Pontus sin första tand! Mitt lilla hjärtetroll.
Han bet i en smörgås samtidigt som den lossade så det blödde lite, o av hans min att döma så gjorde det nog lite ont. Men han fick välja äggkopp o lägga i tanden, så inatt kommer tandfen =)
Lille gubben.

Lina o världens sötaste Edvin har varit här o hälsat på, och syrran o moster lilla hjärta Victor också!
Vi fikade lite o satt o babblade om massa äckel päckel, samtidigt så det var lite grekisk stil över det hela.
Men väldigt kul att träffa dom.

Sen spelade jag o syrran mitt nya favvo spel. Guitar Hero! Oj oj oj det e fantastiskt kul. Syrran e grym =)
Vi hade en riktigt mysig dag.

Började fläcka bort tapeten i sovrummet, hua mej..
Varför e allt med detta huset så jobbigt??
Jag vägrar göra det halvdant, ska jag göra det vill jag göra det ordentligt men jag har kommit på att är det inte ordentligt gjort förra gången blir det väldigt mycket jobbigare för mig nu...

Sen har hag fått tag på "den" speciella nallen till Jossan... Hon hittade en nalle som hon så gärna ville ha för att lägga på minneslunden, och när hon skulle köpa den var den givetvis slut? Och inte skulle den komma in igen heller.
Efter mycket letande, o massa mailande, o ännu mer hjälp av butiker så hittade jag den... Den har inte kommit än men jag hoppas det är rätt.
Jossan blev glad. Oerhört glad, och det var det jag ville. Nu återstår det bara o se så att det är rätt när leveransen är framme.

Funderar mycket på det andra huset också.
Hmm... Mycket funderingar nu.

Men Jag o Putte har kommit fram till att plugga blir det nog till hösten, det känns rätt o passar bra nu, jobb kan man alltid få, sen om det är dröm jobbet det är ju inte säkert men jobb kan man ALLTID hitta...
Vi får se men det verkar som om jag ska bli ekonomi asstistent när jag blir stor :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0