;Midsommar närmar sig

Jag hinner inte med, det känns som om det var 1:a maj igår?
Och nu e det redan midsommar =))
Jag frågade Putte vad vi ska göra men svaret har blivit, måste vi ta det nu, jag mårst iväg en sväng, eller vi tar den när vi ätit ;)
Men så frågade jag igår, svaret jag fick =)
- Måste vi bestämma det redan ??
Haha, nej då, vi kan ju bestämma det om ett halvår?!
Det var samma när vi pratade om förlovning, så frågade jag om vi kanske skulle förlovat oss nån gång, svaret:
- Vi behöver ju inte ha så bråttom! Haha
Nä jag håller med, absolut, vi har ju bara varit ihop i 9 år, hus o barn o hela alltet. Nej man ska inte ha så bråttom!
Han e underbar!

Vi var o fiskade igår, o i förrgår. Jag o Jossan o Pontus i förrgår. Ljuvligt!
Igår med syrran.
Herregud va störd min syster e. Jag skrattade så jag trodde jag skulle kissa på mej!
Jag fick en fisk! Så den fick syrran hjälpa mej med att döda, jag vågar inte.
Sen när den liegat still 10 minuter fick den spelet?!?!
Den sprattla helt förvildad i påsen? Jag tittade på syrran lite förskräckt´, sen slutade den...
Så idag ska vi äta makrill!

Nu ska jag spackla färdigt rummet tänkte jag, passa på när Julia sover då kan Pontus vara med o greja annars ska ju hon också det, det blir lite mycket att slipa då =))

Sen ska vi på grillkalas på dagis. Det ska bli super mysigt!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Gnäll inte;) jag vet att min son har friat men den chansen togs inte så den gick förbi...

och Ni har förlovat Er....

med jordnötsringar:)

2010-06-22 @ 16:33:05
Postat av: Therese

Haha, så sant så sant!!

Ja just det ´jordnötsringsförlovning är banne mej unikt!!

2010-06-22 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0